شنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۸۵


دلم کار میخواد.
کار زیاد میخواد.
کار سخت میخواد.
میخوام صبح خیلی زود پاشم برم سر کار.
غروب برگردم.
یه دوش، یه فیلم خوب و بعدم خواب راحت؛ که چون خسته م خیلی زود بیاد سراغم.
دلم اصلن و ابدن فکر نمیخواد.
میخوام برم به شهر فکر و خیال ممنوع.
که جریمه یک دقیقه فکر، یک ماه کار تو معدن زغال سنگ باشه.
دلم اجبار میخواد.
خیلی وقته که میدونم بدون اجبار کاری ازم پیش نمیره.
خسته نیستم و این بده.
خستگی آرامشه.
آرامش خیال راحت.
برای آرامش خونه کنار دریا و موبایل خاموش نمیخوام.
تن خسته میخوام.
دلم کار میخواد.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

مهتاب جون من اکثران یواشکی میام و حرفای قشنگتو می خونم وبلاگت از اون وبلاگاس کهع من عاشقشم حرفات میاد دقیقن ته ته دلم میشیه ..همیشه موفق و شاد باشی ..راستی خودمو معرفی نکردم من سانازم هم دانشکده اییه غزاله ..یادته تو کافه گودو دیدمت؟

Mahtab گفت...

بعله که بادمه:)
مرسی

ناشناس گفت...

mer30 ke ooomadi weblogam ro khoondi ;)

chakkert beram;)

Arpeggio گفت...

then , we u r busy doin the damn fuckin hard work, u starve to get a moment of calm peace... peace ...


and the damn chain goes on ...

ناشناس گفت...

قشنگ بود. دوست داشتم زیاد.

ali گفت...

شدیدن موافقم
حالت ایده آلش اینه که بدون اجبار اونقدر دوست داشته باشی خودت رو که همونطوری کار کنی تا سر حد خستگی زیاد

khodam dige گفت...

bia beshin jaye man pas!
ya na!
mikhay beshin kenaram!
chon manam karamo dus daram.

Saltarello گفت...

akh akh nagoo!
man delam mikhad in ejbari ke gofti ro to KHODAM besazamesh! on vaght bebin chi misheeeeeee!

ناشناس گفت...

shenidi taraf mige "vaght nadaram fekr konam"... che haaliye!! hadaf az kar kardane khode kar kardan nist, hadaf farar az fekre... bayad fekr konim bebinim chera mikhaym az fekr kardan farar konim... ay baba, bazam bayad fekr konim? midooni, fekra be natije nemiresan... adam delesh mikhad kar kone chon kar la aghal be natije mirese... ...

ناشناس گفت...

chikaaraa balad bokoni ?